سنگ فرش پارکینگ باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

سنگ فرش پارکینگ

مهم ترین ویژگی های سنگ فرش پارکینگ + ایده های اجرا

سنگ فرش پارکینگ، بهترین سنگ های ساختمانی است که برای کفپوش در انواع پارکینگ های ساختمان های مسکونی و تجاری نصب می شود. همه ما هنگام قدم زدن در پارک ها با انواع سنگ فرش، در شکل ها و رنگ های مختلف برخورد کرده‌ایم. سنگ کیوبیک منظم یا سنگ های نامنظم در هر قسمت نصب می شوند و نقش مهمی در زیباسازی و جلوه طبیعی آن مکان دارند. از بهترین سنگ های طبیعی برای سنگفرش های پارکینگ استفاده می شود. به این ترتیب دوام و استحکام طولانی مدت را تامین می کنند.

خرید سنگ فرش مخصوص پارکینگ ها به دانش تخصصی و تجربه نیاز دارد. هر نوع سنگی را نمی توان در کفپوش پارکینگ استفاده کرد؛ چرا که این مکان ها در معرض تردد وسایل نقلیه هستند و فشار و بار زیادی را روی آنها وارد می کنند.

سنگ فرش در پارکینگ باید بسیار بادوام باشد و در برابر آلودگی های ناشی از اگزوز خودروها، نفوذ مواد معلق در هوا، نفوذ رطوبت و ترک خوردگی و فرسایش، مقاومت خوبی داشته باشند.

همانطور که مشاهده می کنید، بهترین سنگ فرش ها برای هر مکان دارای این چنین خصوصیاتی هستند. سنگ فرش های پارکینگ از انواع سنگ های گرانیتی، و سنگ تراورتن انتخاب می شوند.

اگر پیمانکار ساختمانی هستید و برای اجرای پروژه های سنگفرش در پارکینگ ها به دنبال یک تامین کننده خوب سنگ می گردید، خبر خوب این است که کارشناسان فروش ما در این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

برای خرید بهترین سنگ فرش با ما تماس بگیرید. ما انواع سنگ فرش کیوبیک منظم، سنگفرش کیوبیک منظم چهار وجهی و انواع سنگ کیوبیک نامنظم با بهترین کیفیت را برایتان آماده خواهیم کرد.

ایده های زیبایی را برای سنگ فرش پارکینگ اجرا کنید

سنگ فرش پارکینگ

سنگ فرش پارکینگ

اجرای سنگ فرش پارکینگ نه تنها یک مهارت و حرفه است، بلکه می تواند هنر و خلاقیت هم محسوب شود! طراح و سازنده باید بتواند سنگ مناسب کف پارکینگ را انتخاب کند و همچنین تصمیم گیری درباره نوع سنگ در این قسمت بسیار اهمیت دارد.

اگر گشت و گذاری در بازار سنگ ساختمانی داشته باشید، ده ها نمونه سنگ را پیش روی خود مشاهده می کنید. هر کدام از انواع سنگ کیوبیک برای سنگ فرش استفاده می شوند؛ اما شاید برای پروژه خاص، یک یا دو نوع سنگ فرش بیشتر نتوان استفاده کرد.

به دلیل تنوع انواع سنگ های کیوبیک برای پوشش کف پارکینگ، ادعا می‌کنیم که می‌توانید زیباترین کفپوش را در این مکان اجرا کنید. در قسمت بعدی درباره معرفی بهترین سنگ فرش ها برای پارکینگ بیشتر صحبت می کنیم.

اما در ادامه چند ایده جالب برای یک سنگ فرش های پارکینگ را معرفی خواهیم کرد.

ساده ترین ایده ساخت سنگ فرش در پارکینگ، استفاده از سنگ های کیوبیک برش منظم چهار وجهی یا شش وجهی است که دارای یک رنگ هستند. مثلاً سنگ فرش تراورتن لیمویی را در پارکینگ ساختمان مسکونی خود نصب می کنید. یا اینکه از سنگ فرش کیوبیک سفید رنگ یا تراورتن کرمی استفاده می کنید. رنگ های روشن و یکدست، محیط را دل بازتر و روشن تر جلوه می دهند.

یک طراحی خلاقانه این است که شما انواع سنگ کیوبیک سنگ فرش را، ترکیبی از دو رنگ روشن و تیره انتخاب کنید. مثلاً می‌توانید تراورتن قرمز را در کنار تراورتن لیمویی نصب کنید. نصب سنگ کیوبیک سفید و مشکی در کنار هم برای سنگ فرش پارکینگ می تواند نمای شطرنجی را  ایجاد کند.

نکته مهم در اجرای ترکیبی انواع سنگفرش این است که دو نوع سنگ کیوبیک را که در کنار هم قرار می دهید باید از یک جنس باشند. مثلاً گرانیت مشکی و سفید را در کنار هم نصب کنید. همچنین دو سنگ کیوبیک از جنس تراورتن باشد. از آنجایی که خصوصیات سنگ گرانیت و ویژگی های سنگ تراورتن باهم فرق دارد، نصب دو سنگ کیوبیک گرانیت و تراورتن در کنار هم چندان مناسب نیست!

بیشتر بخوانید: ضخامت سنگ کوبیک چقدر است؟

انواع سنگ فرش برای پارکینگ که می توانید خریداری کنید

در این قسمت با مهمترین محصولات ما که بهترین سنگ فرش ها برای پارکینگ هستند، آشنا می شوید. برای استعلام قیمت سنگ فرش در هر متر مربع با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:

اجرای سنگ فرش با سنگ های ساختمانی زیر در اشکال مختلف، یک پارکینگ زیبا را برای ساختمان شما فراهم می آورد:

  • سنگ تراورتن کیوبیک کرمی، برش نامنظم
  • سنگ تراورتن کیوبیک قرمز، برش نامنظم
  • سنگ تراورتن لیمویی، با برش نامنظم
  • سنگ گرانیت خرمدره به رنگ سفید یا خاکستری، با برش نامنظم
  • سنگ های گرانیت سفید مشکی یا قرمز، کیوبیک نامنظم
  • سنگ های گرانیت کیوبیک چهار وجهی، با برش منظم زاویه دار

ابعاد و اندازه های سنگ کیوبیک برای سنگ فرش پارکینگ بسته به نوع برش که وجود دارد ارائه می شود. مثلاً سنگ کوبیک چهار وجهی در اندازه های 10*10*5  و 10*10*10 موجود است. هر کدام از سنگ ها بر اساس همین اندازه ها می توانند وسعت قابل توجهی را پوشش دهند. پس خرید و فروش سنگ فرش کیوبیک بر اساس متر مربع انجام می گیرد.

خرید سنگ فرش پارکینگ

خرید سنگ فرش پارکینگ

بیشتر بخوانید: عوامل تاثیر گذار بر قیمت سنگ فرش

جمع بندی و نتیجه گیری

اجرای بهترین سنگ فرش در پارکینگ به مقاوم سازی پوشش کف کمک می کند. سنگ فرش ها باید در برابر فشار، یا کشیده شدن لاستیک خودروها و هرگونه بار اضافی مقاومت بالا داشته باشند.

بهترین سنگ فرش گرانیتی و بهترین سنگ های تراورتن برای این اهداف در دسترس هستند. سنگ فرش خوب در هر موقعیت که نصب شود، زیبایی و جلوه خاصی را ایجاد می کند. برای انواع پارکینگ های رو باز یا پارکینگ های سربسته می توان سنگ فرش با کیفیت را اجرا کرد.

سنگ کیوبیک منظم و سنگ کوبیک نامنظم، هر دو برای سنگ فرش در پارکینگ مناسب هستند. ما افتخار می کنیم که بهترین سنگ ساختمانی را برای این اهداف تامین کرده‌ایم. اگر به دنبال خرید سنگ فرش با قیمت مناسب هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *