همه چیز درباره انواع سنگفرش گرانیت قرمز – قسمت دوم

قسمت اول این مقاله را از اینجا بخوانید…..

کاربردهای سنگ گرانیت قرمز

مانند سایر انواع سنگ گرانیت، گرانیت قرمز نیز در ساختمان سازی مسکونی، تجاری و صنعتی کاربرد دارد. این سنگ در دکوراسیون داخلی و فضای بیرونی، برای ساخت سنگفرش قرمز به کار می رود. به این دلیل، طراحان به آن علاقه زیادی دارند.

سنگفرش گرانیتی قرمز

سنگفرش گرانیتی قرمز

به دلیل سختی و دوام بالای آن، مهندسان عمران به دنبال سنگ گرانیت قرمز به عنوان بهترین سنگ فرش هستند. این سنگ می تواند طراحی های اجرا شده را به بهترین شیوه تغییر دهد. بیایید با هم نگاهی به مهم ترین موارد استفاده از گرانیت قرمز بیاندازیم:

  • گرانیت قرمز در کفپوش

از نظر ویژگی، سنگ گرانیت قرمز، از نظر استحکام، دوام و زیبایی، بی نظیر است. زمانی که به دنبال بهترین گزینه برای کفپوش های داخلی یا خارجی ساختمان هستید، این ویژگی ها آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.

کفپوش داخلی با گرانیت قرمز به خوبی قابل اجرا است. این سنگ، پوشش سطح را براق تر و درخشان نشان می دهد. بنابراین، طراحان دوست دارند کفپوش گرانیت قرمز را در پروژه خود اضافه کنند تا فضایی پر جنب و جوش در اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و گاهی اوقات در حمام و سایر مناطق ایجاد کنند.

  • سنگ فرش بیرونی با سنگ گرانیت قرمز

پس از پرداخت های سطحی، بسیاری از انواع گرانیت قرمز برای کاربرد در فضای باز مناسب اند. البته انتخاب سنگ گرانیت، کمی پرهزینه است، اما ارزشش را دارد. می‌توانید بلوک‌ها یا دال‌های کوچک تا بزرگ را به شکل‌های مورد نیاز خود برای ایجاد الگوها و زیبایی در سنگ‌فرش پاسیو، پیاده‌روها، مسیرهای سنگی، لبه استخر و نمای باغ تهیه کنید.

  • گرانیت قرمز در آشپزخانه

مانند سایر گرانیت رنگی، سنگ های گرانیت قرمز بیشترین کاربرد را به عنوان کانتر آشپزخانه در پروژه های بزرگ و کوچک دارند.

کانتر گرانیتی

کانتر گرانیتی

  • کانتر سنگ گرانیت قرمز

جدا از جذابیت زیبایی شناختی و ظاهر فوق العاده، گرانیت قرمز در آشپزخانه کاربرد بسیار خوبی دارد. نگهداری آن آسان است، در برابر حرارت مقاومت خوبی دارد.

  • بک اسپلش با گرانیت قرمز

هنگامی که انتخاب شما در دکوراسیون آشپزخانه، اجرای سایه‌های تیره ‌تر است، میز گرانیت سیاه و بک اسپلش گرانیت قرمز انتخابی عالی هستند.

  • گرانیت قرمز در ساختمان

از این سنگ در نمای داخلی ساختمان بسیار استفاده می شود.

  • پله سنگی با گرانیت قرمز

پله های گرانیتی قرمز رنگارنگ، نمای توصیف ناپذیری را به داخل ساختمان می بخشند.

  • مبلمان فضای باز با گرانیت قرمز

گرانیت‌ قرمز، رنگ‌ براق دارند و هنگامی که به عنوان مبلمان داخلی و خارجی استفاده می‌شوند، جلوه‌های درخشانی را ایجاد می کنند. وقتی از سنگفرش گرانیت قرمز استفاده می کنید، می توانید از زیبایی این رنگ در ساخت مبلمان سنگی در باغ یا پارک ها استفاده کنید.

  • محوطه سازی با گرانیت قرمز

گرانیت نوعی سنگ سیلیسی با سختی و دوام بالا است. این سنگ، تمامی ویژگی های خود را در شرایط نامساعد اقلیمی حفظ می کند. بنابراین، گرانیت قرمز کاربردهای مختلفی در محوطه سازی از جمله محوطه های بیرونی ویلا و باغ دارد.

  • بلوک و سنگفرش گرانیت قرمز

ما می دانیم که گرانیت، به اندازه کافی سخت و محکم است اما می توان آن را به شکل آجرهای سنگی، بلوک های سنگی و سنگفرش های قرمز، با اندازه و اشکال سفارشی برش داد. انواع گرانیت قرمز، به لطف تنوع در سایه های رنگی، مصالح ایده آل برای ایجاد طرح های نوآورانه و جذاب در مکان مورد نظرتان هستند.

  • سنگریزه های گرانیت قرمز

سنگریزه ها و شن هایی از جنس سنگ گرانیت قرمز، در رسوبات اقیانوسی و منابع آب شیرین موجود است. این سنگریزه ها و تخته سنگ ها به مواد مناسب برای هنرمندان و طراحان منظره تبدیل شده اند. این سنگ های ریز می توانند فضای بیرونی را به طرز خلاقانه ای تزئین کنند.

کفپوش گرانیتی

کفپوش گرانیتی

بیشتر بخوانید: قیمت سنگ رودخانه ای چقدر است؟

خرید سنگ گرانیت قرمز برای سنگفرش

گرانیت قرمز، محبوب، زیبا و پرکاربرد است. تمامی موارد استفاده اصلی این سنگ ها را در قسمت فوق بررسی کردیم. این سنگ ها در کارخانه سنگ به شکل های مختلف در می آیند و بهترین انتخاب برای خلق طراحی های منحصر به فرد هستند.

شما می توانید با اطمینان خاطر، انواع سنگفرش را از این مجموعه خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر، محصولات ما را بررسی کرده و یا با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *