ضخامت سنگ کوبیک چقدر است؟

ضخامت سنگ کوبیک

ضخامت سنگ کیوبیک، یکی از مهم ترین معیارهای این سنگ های ساختمانی است که در کنار عرض و طول آن اهمیت دارد. هرچه ضخامت سنگفرش بیشتر باشد، باید در مسیرهایی قرار بگیرد که در معرض رفت و آمد زیاد قرار دارند. سنگ فرش پیاده روها و معابر عمومی و جاهای تفریحی و گردشگری از سنگ فرش های ضخیم تر بهره می برند.

جنس انواع سنگ کوبیک متفاوت است. بهترین سنگ های گرانیت، تراورتن و سنگ مرمریت برای سنگفرش ها مناسب هستند. قیمت سنگفرش گرانیتی با سنگفرش تراورتن تفاوت دارد. نوع پروژه و متراژ فضای مورد نظر تعیین می کند که خرید کدام یک از انواع سنگفرش ها به صرفه تر است. در حال حاضر بهترین سنگ های کیوبیک با قیمت های اقتصادی در مجموعه سنگ سیام به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

برای اینکه ضخامت سنگ کیوبیک دقیق تر اندازه گیری و تعیین شود، ابتدا سنگ های مورد نظر از معادن استخراج می شوند. بعد از عملیات پردازش سنگ ها، مدل وجه سنگ، طول و عرض و ارتفاع آن ها با دستگاه های مخصوص اندازه گیری می شود. دستگاه های برشکاری پرقدرت، سنگ کوبیک را تولید می کنند. انواع سنگ کوبیک منظم و سنگ کوبیک نامنظم در این فرآیندها تولید می شوند. همه انواع سنگفرش دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصربه فرد هستند؛ ضخامت سنگ کیوبیک نیز یکی از این موارد است.

بیشتر بخوانید: خرید جدول گرانیتی به قیمت کارخانه

مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات سنگ فرش کوبیک چیست؟

سنگفرش ها بسیار مقاوم و بادوام هستند. پایداری فیزیکی این نوع سنگ ها در طول زمان، ثابت است و هرگونه تغییرات آب و هوایی و دمایی نمی تواند آنها را تخریب سازد. اگر اتفاقاتی از جمله تصادفات یا زمین لرزه رخ دهد، و سنگفرش آسیب ببیند، به راحتی می توان قسمت های تخریب شده را به راحتی تعویض و بازسازی کرد.

از دیگر ویژگی ها و مزایای سنگ کوبیک می توان به تنوع طرح و رنگ آن اشاره کرد. این خصوصیت موجب می شود که ایده های خلاقانه و جدید را بتوان برای انواع مسیرهای سنگفرش به مرحله اجرا درآورد. اگر ضخامت سنگ کیوبیک را به درستی انتخاب کنید، چیدن مکعب ها یا چند وجهی ها کار آسانی است.

برای نصب سنگفرش ها به فونداسیون و زیرسازی اصولی نیازی نیست. این سنگ ها را می توانید هم به صورت خشک و یا همراه با ملات مناسب نصب نمود. حد فاصل بین سنگ ها را می توانید با دوغاب پر کنید تا درزبندی و آب بندی به طور کامل صورت بگیرد.

فرسایش، خردشدگی، ساییدگی، ترک خوردگی برای سنگ فرش ها ایجاد نمی شود. دقت کنید که برای خرید بهترین سنگفرش باید به سالم بودن سطوح آن توجه ویژه داشته باشید. سنگ های درجه یک، سطوح یکنواخت و عاری از هر گونه تخلخل یا سوراخ شدگی دارند.

ضخامت سنگ کوبیک

ضخامت سنگ کوبیک

بیشتر بخوانید: سنگ فرش شش ضلعی، چشم نواز و منحصر به فرد!

نکات مهم در خرید سنگ کوبیک برای سنگفرش

برای خرید سنگفرش مرغوب و باکیفیت لازم است به چند نکته مهم و دقیق توجه داشته باشید. این موارد را می توانیم راهنمای خوبی برای انتخاب درست سنگ کیوبیک نیز عنوان کنیم. در خرید انواع سنگ ساختمانی برای ساخت مسیر سنگی به معیارهای زیر توجه کنید:

  • جنس سنگ فرش ها بسیار مهم است. نوع سنگ ساختمانی، معرفی کننده ویژگی ها و موارد کاربردی آن می باشد.
  • قیمت سنگفرش در اولویت قرار دارد. قیمت سنگ کوبیک در هر متر مربع به جنس سنگ، اندازه و نوع پردازش سنگ ها مربوط می شود. ضخامت سنگ کیوبیک نیز حائز اهمیت است.
  • هزینه های حمل و نقل سنگ از کارخانه تا محل پروژه را محاسبه کنید.
  • دوام و طول عمر سنگ ها را با توجه به نوع پروژه تان بررسی نمایید.
  • اگر قرار است سنگفرش را به صورت نامنظم و در مدل های خلاقانه برای مسیرهای سنگی نصب کنید، درباره جنس سنگ ها با فروشنده مشورت داشته باشید.
  • سنگفرش صیقلی برای محوطه سازی اطراف استخرها مناسب نیستند. در مقابل می توانید از انواع سنگ های خشن تر با سطوح ناهموار برای این مکان ها استفاده کنید.
  • ضخامت سنگ کیوبیک می تواند 10 سانتی متر یا 3 و5 سانتی متر باشد. سنگ ضخیم تر برای مسیرهای پرتردد مناسب تر است.
  • از برندهای متنوع سنگ گرانیت و تراورتن، در رنگ ها و طرح های مختلف می توانید این مصالح را انتخاب کنید.

متداول ترین نام های سنگفرش در بازار چیست؟

  • سنگ کوبیک تراورتن قرمز نامنظم
  • سنگ کوبیک تراورتن لیمویی
  • سنگ کوبیک تراورتن لیمویی 6 وجهی
  • سنگ کوبیک مرمریت
  • سنگ کوبیک گرانیت قرمز
  • سنگ کوبیک گرانیت سفید
  • سنگ کوبیک گرانیت مشکل
  • سنگفرش تراورتن کرمی
  • سنگفرش مشکی و سفید نظنز

خرید اینترنتی سنگ فرش کوبیک

تفاوتی نمی کند متقاضی خرید کدام یک از انواع سنگفرش در بازار هستید، با توجه به نکات فوق می توانید بهترین مصالح را انتخاب کنید. مقاوم ترین سنگفرش شامل گرانیت و تراورتن هستند. سنگ مرمریت نیز درخشندگی خاص خود را دارد و برای مصارف ساختمان های مسکونی و ویلاها بیشتر مناسب است.

خوشبختانه امکان خرید اینترنتی سنگفرش از طریق این وبسایت وجود دارد. از هر یک از شهرهای ایران که هستید می توانید بهترین سنگفرش را انتخاب کرده و برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. قیمت سنگفرش و کیفیت همه محصولات تضمین شده است. کارشناسان ما، مشاوران پروژه های شما هستند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *