مزایای سنگ فرش بتنی

مزایای سنگ فرش بتنی

هنگام تصمیم گیری در مورد ساخت یا نوسازی یک راهرو ، پاسیو یا پیاده رو ، یکی از تصمیماتی که صاحب خانه با آن روبرو خواهد شد ، این است که چه نوع ماده ای را برای پروژه استفاده کند.آیا باید از سنگ کوبیک استفاده کنید یا به نظرتان سنگ فرش بتنی یا گزینه های دیگر بهتر هستند؟در اینجا ما می خواهیم مزایای استفاده از سنگ فرش های بتونی را نسبت به سایر گزینه های مواد ، ارائه دهیم.سنگ فرش بتنی در مقایسه با سایر راه حل ها برای پوشش کف محیط های بیرونی ، مزایای بیشتری دارد.

سنگ فرش های بتنی یک گزینه ایده آل برای کاربردهای مسکونی و تجاری ، از جمله پوشش های سطحی برای راهروها ، پارکینگ ها ، تفرجگاه ها ، پیاده روها ، عرشه استخرها ، پاسیوها و خیابان ها هستند.سنگ فرش های بتنی دارای سطح بدون لغزش هستند و حتی در صورت مرطوب بودن سنگ فرش ، در هنگام راه رفتن یا رانندگی وسیله نقلیه بر روی آنها ، ایمن هستند.

سنگ فرش بتنی چیست

هزینه کم مواد و نصب

هزینه سنگ های فرش بتونی بسیار کمتر از سایر محصولات سنگ فرش است.سنگ فرش های بتنی معمولاً قیمت کمتری نسبت به سنگ فرش های سفالی ، سنگ فرش گرانیت یا سنگ فرش کوبیک دارند.هنگام در نظر گرفتن هزینه های نگهداری و تعویض ، سنگ فرش های بتنی یک گزینه اقتصادی طولانی مدت نسبت به سایر گزینه های سنگ فرش ارائه می دهند.

مقاومت بالا

اولین چیزی که باید بدانید این است که بتن یکی از بادوام ترین مواد در جهان است ، بنابراین سنگ فرش های بتنی می توانند سالها در برابر سوء استفاده مقاومت کنند و برای چندین نسل باقی بمانند.این دارای دوام و استحکام استثنایی است و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی (گرما – سرما) مقاومت بالایی دارد.بتن بیش از آنکه گرمای خورشید را جذب کند ، منعکس کننده است.طول عمر این سنگ فرش ها بیش از 30 سال است.

صرف نظر از محل زندگی شما ، بتن با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگار است.به همین دلیل است که بیشتر صاحبان خانه هایی که در آب و هوای بسیار گرم یا بسیار سرد زندگی می کنند ، در مسیرهای عبور خود ، به جای مواد دیگر مانند آسفالت ، بتن را انتخاب می کنند.

تعمیر و نگهداری کم

تعمیر و نگهداری معمول شامل جارو کردن و شستشوی معمول با شیلنگ باغ است.هر گونه علفهای هرز یا جلبکی که در تابستان و بهار ، بین سنگ فرش ها رشد کرده است ، به راحتی با پاشش اسپری علفهای هرز باغ ، قابل کنترل است.

به راحتی جایگزین می شود

اگر هر بلوک های بتنی آسیب دیده باشد یا به دلیل نشت روغن یا بنزین / گازوئیل لکه دار شود ، می توان آنها را براحتی تعویض کرد.

اثرات زیست محیطی

بر خلاف آسفالت که حاوی محصولات جانبی فرآوری نفت است ، بتن 100٪ قابل بازیافت است که آن را به یک ماده سنگ فرش سازگار با محیط زیست تبدیل می کند.

معایب سنگ فرش های بتنی

معایب سنگ فرش های بتنی

فرسایش سطحی – در حالی که سنگ فرش آجری تمایل به خرد شدن یا ترک خوردن دارد ، بتن به تدریج فرسوده می شود که این باعث از بین رفتن سطح صاف شده و مقدار زیادی از سنگ زیره در معرض دید قرار می گیرد.با گذشت زمان ، سطح سنگ فرش های بتونی ممکن است فرسوده به نظر برسد ، در حالی که آجر سطح خود را حفظ می کند.

دوستان عزیز از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید ، از شما نهایت تشکر را داریم.اگر فکر می کنید که نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید ، به سایر مقالات ما نیز نگاهی بیندازید یا با ما تماس بگیرید.ما خوشحال می شویم تا شما را برای انتخاب بهترین ماده سنگ فرش راهنمایی کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *