دلایل محبوبیت سنگ فرش گرانیتی

دلایل محبوبیت سنگ فرش گرانیتی

سنگ فرش گرانیتی یکی از پر کاربردترین نوع در بین سنگ های کف پوش است که در باغ و ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد. آیا اگر به شما بگویم که انتخاب مواد برای پوشش کف ، می تواند مهمترین تصمیم در ساخت باغ شما باشد ، آیا باور خواهید کرد؟ به آن فکر کنید. ممکن است گاهی اوقات یک گیاه را لمس کنید ، دروازه ای را باز کنید یا روی یک تکه مبلمان باغ آرام بگیرید ، اما پاهای شما تقریباً همیشه با سطح باغ شما در تماس هستند. مانند گیاهان ، مواد کفپوش می توانند رنگ ، بافت و الگو به باغ شما اضافه کنند.

اگر به دنبال یک ماده عالی ، بادوام ، مقاوم در برابر خراش ، ضد لغزش و البته زیبا برای پوشش کف فضاهای باز هستید ، سنگ گرانیت یک انتخاب عالی است.سنگ طبیعی گرانیت یک انتخاب محبوب برای کاربردهای کف است و دلیل آن این است که گرانیت می تواند زیبایی و کلاس را در هر فضای بیرونی به وجود آورد.گرانیت توانایی تغییر شکل ظاهری هر خانه ، ساختمان تجاری ، فضای داخلی ، نمای خارجی ، کف ، دیوار ، صفحه نیمکت و یا شومینه را دارد.

گرانیت بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد تا در برابر حرکت مداوم ، وزن و عناصر آب و هوای مختلف مقاومت کند.سنگ فرش گرانیت در طیف گسترده ای از رنگ ها از جمله خاکستری نقره ای ، خاکستری روشن تا تیره و غیره موجود است.

سنگ کوبیک منظم 4 وجه برش از سنگ طبیعی گرانیت بدست می آید و تمام ویژگی های آن را دارد.

سنگ فرش گرانیت

دلایل محبوبیت سنگ فرش گرانیتی


سنگ فرش گرانیتی امروزه توانسته از سنگ فرش های قدیمی پیشی گرفته و مورد استقبال عموم قرار گیرد. اما دلیل آن چیست؟ با ما همراه باشید تا دلایل محبوبیت این سنگ مرغوب را به شما بگوییم:

دوام بالا و نگهداری کم گرانیت:

ممکن است از هر سنگ طبیعی به عنوان سنگ فرش استفاده کنید ، اما هیچ کدام از آنها دوام سنگ فرش گرانیتی را ندارند ، زیرا آنها به طور طبیعی سخت و محکم هستند و در برابر لک شدن ، برش زدن و خراشیدن مقاوم هستند.آنها حتی در مناطق پر رفت و آمد نیز شکل و فرم خود را حفظ می کنند و همچنین رنگ را حفظ می کنند.آنها می توانند یک عمر برای شما دوام بیاورند.علاوه بر این ، آنها با حداقل تلاش از جانب شما ، ظاهر خود را حفظ می کنند.تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که آنها را به صورت دوره ای بشویید.

عوامل ایمنی:

بیشتر افراد هنگام راه رفتن روی یک سطح از لیز خوردن می ترسند و اینجاست که سنگ فرش های گرانیتی طبیعی بر هر چیز دیگری پیروز می شوند ، زیرا گرانیت دارای یک سطح سخت و مقاوم در برابر لغزش است که حتی در شرایط بسیار مرطوب نمی لغزد.این کار راه رفتن روی آنها را راحت می کند.جای تعجب نیست که گرانیت به طور عادی در اطراف استخر استفاده می شود ، زیرا آب زیادی در این قسمت پاشیده می شود و هنگامی که در کنار یک استخر هستید از امنیت برخوردار هستید.

سنگ فرش گرانیتی

زیبایی

سنگ فرش گرانیتی طبیعی ، دارای زیبایی طبیعی عالی است که باعث افزایش ظاهر منطقه می شود.آنها به خوبی با هر محیطی ترکیب می شوند.استفاده از سنگ فرش گرانیت زیبایی هر مسیر پیاده روی ، راهرو یا پاسیو را افزایش می دهد.این می تواند ارزش کلی خانه شما را افزایش دهد.

سنگ فرش گرانیت ، مانند سنگ فرش کوبیک ، برای استفاده در باغ و مناظر خاص مسکونی بسیار محبوب شده است.به دلیل طبیعی بودن ، به خوبی با درختان ، گیاهان و گلهای اطراف ترکیب می شود.این به افراد کمک می کند فضایی را ایجاد کنند که امکان لذت بردن از محیط طبیعی خود برای آنها فراهم شود.

ضد آتش و حرارت

گرانیت ماده ای کاملاً غیر قابل احتراق است و بنابراین کاملاً نسوز است. همچنین در برابر حرارت مقاوم است. بنابراین ، از سنگ فرش گرانیتی طبیعی می توان با خیال راحت نزدیک شومینه یا کباب پز شما استفاده کرد.در کنار این ، برای پیاده روی در یک روز گرم تابستان نیز خیلی گرم نخواهد بود.

انواع مختلفی از مواد برای پوشش کف فضاهای داخلی و خارجی وجود دارد ، اما باید به دقت در نظر بگیرید که کدام محصول کاربردی ترین خواهد بود و زیبایی پروژه شما را افزایش می دهد.با در نظر گرفتن تمام مزایای استفاده از سنگ فرش گرانیت ، انتخاب شما نباید دشوار باشد. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر با تولیدکننده سنگ فرش ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *