روش صحیح مراقبت و نگهداری از کفپوش

روش صحیح مراقبت و نگهداری از کفپوش

از آنجا که کفپوش یک سرمایه گذاری قابل توجه است که می تواند زیبایی خانه شما را دگرگون کند ، شما باید آن را به درستی نگهداری کنید تا بتواند تا حد بالقوه خود عمل کند.نظافت و نگهداری مناسب از انواع کفپوش ها ، به عمر آنها می افزاید.از نکات ساده گرفته تا راهکارهای تمیز کردن هوشمند ، بیاموزید که چگونه از کفپوش های جدید نصب شده در خانه خود مراقبت کنید.به یاد داشته باشید ، مراقبت و نظافت مناسب ، از سرمایه گذاری که در خانه خود کرده اید ، محافظت می کند.بنابراین نکات ارائه شده در این مقاله را مطالعه کنید تا بدانید چگونه از کفپوش ها مراقبت کنید.

اجازه ندهید که نور خورشید و گرما به کف شما آسیب برساند

زمانی که نور مستقیم خورشید به داخل خانه شما می تابد ، پرده ها را بکشید ، زیرا ترکیب گرما و نور خورشید باعث کم رنگ شدن یا تغییر رنگ بیشتر کفپوش ها می شود.

مرتباً کف خود را تمیز کنید

روش نگهداری از کفپوش

مراقبت و نگهداری منظم ، برای به حداکثر رساندن زیبایی و افزایش دوام کفپوش شما ضروری است.با گذشت زمان ، در ظاهر کفپوش ها به دلیل ترافیک طبیعی پا و آلودگی ، تغییراتی ایجاد می شود.بنابراین آنها را باید بطور روزانه یا هفتگی تمیز کرد.برای این منظور به طور منظم جارو برقی یا جارو بزنید.

برای تمیز کردن عمیق تر ، می توانید از پاک کننده ها استفاده کنید.اگر از پاک کننده های مایع و آب برای این منظور استفاده می کنید ، حتما پس از استفاده کف را خشک کنید ، زیرا اینها می توانند از شکاف ها عبور کرده و به کف آسیب برسانند.

انواع مختلف کفپوش روشهای مختلف نگهداری دارند.بهترین روش برای مراقبت و تمیز کردن انواع کفپوش ها ، دنبال کردن دستورالعمل های مراقبتی تولید کننده است.البته توجه داشته باشید که روش مراقبت از کفپوش های داخلی با نحوه مراقبت از کفپوش های فضای بیرون مثل سنگ فرش کوبیک کاملا متفاوت است.

احتیاط: کف های سطح سخت هنگام خیس شدن می توانند لغزنده باشند.هنگام راه رفتن روی زمین مرطوب بسیار احتیاط کنید.

چگونه کفپوش لمینت را تمیز و براق نگه داریم

چگونه کفپوش لمینت را تمیز و براق نگه داریم

همانطور که سنگ کوبیک گزینه ای برتر برای پوشش کف فضاهای باز مثل پیاده رو ها ، پارک ها و حیاط است ، لمینت نیز ، گزینه ای مقرون به صرفه و بادوام برای کفپوش فضاهای داخلی است.کف های لمینت برای درخشش ، به نوع خاصی از نگهداری نیاز دارند.بیشترین خطر برای کف های لمینیت آب است.اطمینان حاصل کنید که نشت فوری را تمیز کرده و هنگام باران ، همه پنجره ها را ببندید.

بهترین راه حل برای مراقبت از کفپوش های لمینت ، پاک کردن فوری نشت ها است.هرچه رطوبت مدت زمان بیشتری روی سطح باقی بماند ، پاک کردن آن مشکل تر و احتمال لک شدن آن بیشتر است.برای تمیز کردن این نوع کفپوش ها به هیچ عنوان از مواد سفیدکننده استفاده نکنید.برای تمیز کردن و از بین بردن لکه ها ، از مواد شوینده ملایم به همراه یک پارچه نرم استفاده کنید.

نگهداری کفپوش بامبو

کفپوش بامبو نیز نسبتاً آسان نگهداری می شود.به طور منظم آنها را با جارو تمیز کنید.نشت ها و لکه ها را بلافاصله پس از ایجاد ، برطرف کنید.برای از بین بردن نشت کف بامبو از یک اسفنج یا پارچه خشک میکروفیبر استفاده کنید.پس از برطرف شدن نشت ، از یک حوله نرم برای خشک کردن محل استفاده کنید.

نگهداری کفپوش وینیل

نگهداری کفپوش وینیل

تمیز کردن حرفه ای کف وینیل شامل روشی مشابه کف لمینیت است.با جاروبرقی ، جارو کنید تا کثیفی ها پاک شود.وقتی صحبت از تمیز کردن عمیق می شود ، هر چه ماده تمیز کننده ملایم تری داشته باشد ، بهتر است.هرگز از صابون ، سفید کننده و شوینده های خشن در کف وینیل استفاده نکنید.

بهترین ابزار تمیز کردن برای کف وینیل ، پارچه نرم و اسفنج نرم است.هرگز از ابزارهای سایشی ساینده استفاده نکنید ، زیرا اینها می توانند کف وینیل را خراشیده و باعث آسیب دائمی شوند.

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید ، دیگر مقالات سنگ فرش سیام را مطالعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *