ارتقاء فضای بیرونی با سنگفرش ها

ارتقاء فضای بیرونی با سنگ فرش ها

ارتقاء فضای بیرونی با سنگ فرش ها

سنگ فرش ها عناصر طراحی برجسته ای هستند که می توانند یک فضای خالی و کسل کننده را به چیزی کاربردی و زیبا تبدیل کنند.اگر هرگز به محوطه سازی حیاط خود با سنگ فرش فکر نکرده اید ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد.انواع مختلفی از سنگ فرش ها در بازار موجود است و همه آنها طیف گسترده ای از امکانات طراحی منظر را باز می کنند.

سنگ فرش چیست

تولیدکننده سنگ فرش از مواد مختلفی مانند بتن ، آجر ، سرامیک ، سنگ کوبیک و سنگ طبیعی برای تولید سنگ فرش استفاده می کند.آنها را در سبک ها ، رنگ ها ، اشکال و بافت های مختلف خواهید یافت.سنگ فرش ها کاربردهای متعددی دارند ، مانند ایجاد مسیر ، حیاط و حتی عرشه استخر.صرف نظر از نوع طراحی محوطه که می خواهید به آن برسید ، سنگ فرش ها می توانند آن را محقق کنند.

هنگام انتخاب سنگ فرش مناسب برای ارتقاء فضای بیرونی خود ، باید دوام ، نگهداری ، مناسب بودن برای منطقه و رنگی را که مکمل خانه و محیط اطراف شما است ، در نظر بگیرید.

بهترین چیز در مورد سنگ فرش ها این است که می توانید در هر پروژه با آنها کار کنید.از آنجا که سنگ فرش ها دائماً در معرض آب و هوا و سایر عناصر قرار دارند ، ممکن است به خدمات آب بندی احتیاج داشته باشید تا آنها را در شرایط خوبی در سالهای آینده حفظ کنید.

سنگ فرش چیست

روشهای مختلف برای ارتقاء فضای باز با استفاده از سنگ فرش ها

وقتی حیاط خلوت یا حیاط خانه خود را ارتقا می دهید ، اهداف خاصی مانند زیبایی و عملکرد باید در نظر گرفته شوند ، اما این بستگی به ترجیحات شخصی شما دارد.در بیشتر خانه ها ، حیاط خلوت جایی است که اعضای خانواده می توانند در عصرهای خنک یا روزهای آفتابی روشن با دوستان خود سرگرم باشند.ممکن است بخواهید مسیری پرپیچ و خم داشته باشید که به باغ شما منتهی شود تا به طبیعت نزدیک شوید.سنگ فرش ها می توانند طراحی چشم انداز را جذاب تر کنند.

در اینجا چندین روش برای استفاده از سنگ فرش برای ارتقاء فضای بیرونی شما وجود دارد ، چه حیاط پشتی یا حیاط جلو:

اگر می خواهید یک عنصر چشم نواز به حیاط جلویی خود اضافه کنید ، می توانید با استفاده از سنگ فرش به آن برسید.یک گزینه خوب این است که مسیری را ایجاد کنید که به عنوان یک عنصر تزئینی عمل کند و جذابیت خانه شما را در کوتاه ترین زمان افزایش دهد.سنگ فرش هایی را انتخاب کنید که با نمای بیرونی خانه شما مطابقت داشته باشد.

با سنگ فرش یک نقطه کانونی برای باغ خود ایجاد کنید

از سنگ فرش کوبیک می توان برای جلب تمرکز بر روی ناحیه خاصی از حیاط استفاده کرد که به هدایت چشم در فضا کمک می کند.یکی از این ابزارهای مؤثر این است که یک دایره سنگ فرش در طراحی حیاط خود ایجاد کنید تا یک ناهار خوری ، فضای نشیمن در فضای باز یا حتی یک بار را منطقه بندی کنید.

اندازه مهم است

به طور کلی ، هرچه کاشی بزرگتر باشد ، محوطه کوچکتر به نظر می رسد ، بنابراین انتخاب سنگ فرش مناسب مهم است.یک فضای بزرگ می تواند یک سنگ فرش بزرگ را اداره کند و به فضا کمک می کند تا ساده به نظر برسد ، جایی که سنگ فرش کوچکتر باعث ایجاد شلوغی می شود.

سنگ فرش خود را انتخاب کنید

سنگفرش کوبیک

هنگام صحبت در مورد سنگ فرش های بیرونی ، هیچ کمبود رنگ ، شکل ، بافت و مواد برای انتخاب وجود ندارد.از سنگ طبیعی و سیمان گرفته تا سرامیک ، آجر و موارد دیگر.مواردی که باید در نظر بگیرید دوام و نگهداری ، مناسب بودن برای منطقه (یعنی عدم لغزش برای استخرهای نزدیک) و البته انتخاب رنگی است که مکمل خانه و محیط اطراف شما باشد.

نصب سنگ فرش کار سختی نیست ، فقط اطمینان حاصل کنید که از چند قانون ساده پیروی می کنید ، مانند اطمینان از صاف و یکنواخت شدن سنگ فرش خود ، همچنین اطمینان حاصل کنید که بین هر یک فاصله 5 میلی متری وجود دارد.پس از گذاشتن ، بهتر است 24 ساعت منتظر بمانید تا روی سنگ فرش های جدید خود قدم بزنید.

سنگ فرش یک راه آسان ، جذاب و کم تعمیر و نگهداری برای تغییر فضای بیرونی شما ، ایجاد مسیر یا حتی نصب راهرو است.همانطور که قبلا هم اشاره کردیم یکی از مواد برای تهیه سنگ فرش بتن است.در مورد سنگفرش بتنی بیشتر بدانید:

سنگ فرش بتنی

یک گزینه عالی برای ارتقاء یک حیاط معمولی ، استفاده از سنگفرش بتنی است.سنگفرش های بتنی قیمت متوسطی دارند و در اندازه ها ، اشکال و رنگ های مختلف وجود دارند.یکی از مزایای استفاده از این سنگفرش ها این است که تعمیر آنها آسانتر است و هزینه کمتری نسبت به سایر مواد سنگ فرش دارند – در صورت وجود لکه یا ترک خوردگی ، می توانید آن را به سادگی تعویض کنید.

سنگ فرش بتنی

اگر فضای بیرونی شما چیزی جز چمن نیست ، ممکن است از استقبال چندانی برخوردار نباشد.یک لایه بافت با سنگفرش های بتنی اضافه کنید.سنگ فرش ها هم جلوی خانه شما و هم حیاط خلوت عالی به نظر می رسند!

اگر به دنبال ارتقاء فضای بیرونی خود با سنگ فرش هستید ، ایده های ذکر شده در اینجا به شما کمک می کند تا به نتایج مورد نظر خود برسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *