انواع کفپوش برای خانه شما

انواع کفپوش برای خانه شما

مناسب ترین کفپوش خانه شما

در این مقاله ، ما گزینه های مختلف کفپوش در دسترس برای خانه شما و نحوه انتخاب مواد کفپوش ارزان و با کیفیت را مورد بحث قرار می دهیم.ما تولیدکننده سنگ فرش در اصفهان هستیم.

انواع مختلفی از مواد برای پوشش کف منزل شما موجود است و از این رو انتخاب کفپوش مناسب کار دشواری است.پوشش کف اصطلاحی است که برای توصیف مواد نهایی مورد استفاده روی کف سازه برای ایجاد سطح راه رفتن استفاده می شود.برخی از کفپوش های مختلف شامل کفپوش چوبی ، کفپوش لمینت ، کفپوش وینیل ، کف آجر ، کاشی و سرامیک و سنگ است.

کفپوش وینیل

کفپوش وینیل بسیار محبوب و پرطرفدار است ، چون اینها با دوام ترین کفپوش ها هستند.از مهمترین مزایای کف وینیل نصب آسان آن و همچنین مقرون به صرفه بودن و دوام آن است.هزینه نگهداری و تلاش لازم برای نصب آن بسیار کم است و به دلیل طیف گسترده ای از تنوع موجود در بازار امروز ، شما می توانید هر محصولی را انتخاب کنید.کفپوش وینیل هم چنین عایق مناسبی را فراهم می کند و در صورت نصب صحیح در برابر آب نسبتاً مقاوم است.

کفپوش چوبی

کفپوش چوبی عمدتا برای کف سالن های مخصوص ، بیمارستان و غیره استفاده می شود و امروزه در خانه نیز اجرا می شود.برای اهداف زیبایی ، کفپوش چوبی بهترین نوع است.گزینه های مختلف کفپوش چوبی وجود دارد.این نوع کفپوش هرگز محبوبیت خود را از دست نداده است ، زیرا به همان اندازه که با دوام است ، زیباست.

همانطور که می دانیم چوب یک ماده طبیعی است ، با تغییر دما و رطوبت منبسط و منقبض می شود.این نوع کف را می توان با اسفنج مرطوب پاک کرد.اما ، بلافاصله نیاز به پاک کردن با یک پارچه حوله ای خشک دارد.آب اضافی در پاک کردن کف می تواند به چوب آسیب برساند ، بنابراین از خیس شدن کف خودداری کنید.قرار گرفتن در معرض آفتاب به مدت طولانی می تواند باعث تار شدن کف چوبی یا تغییر رنگ آن شود.بنابراین از پارچه مناسب ضد آفتاب روی کفپوش چوبی در اتاق استفاده کنید.

کفپوش چوبی

یک مزیت عمده کفپوش چوب طبیعی این است که هرگز از مد نمی افتد.بله ، ممکن است نصب آن گران باشد ، اما ارزش خانه شما را به میزان قابل توجهی بالا می برد و اگر قصد فروش ندارید ، از فضای دنجی که برای دهه ها به ارمغان می آورد ، لذت خواهید برد.آیا چیزی بهتر از این وجود دارد!

بتن صیقلی

تا چندی پیش بتن صیقلی برای پوشش راهروهای بزرگ ساختمانهای عمومی و فضاهای کوچک اداری استفاده میشد ، اساساً ، در هر جا که انتظار می رود افراد زیادی گردش کنند.با این حال ، کف بتنی در سال های اخیر ، برای خانه های مسکونی نیز به گزینه محبوب تری تبدیل شده است.اگر به دنبال دوام هستید ، بتن صیقل یافته می تواند بادوام ترین نوع کفپوش موجود باشد.

یک ویژگی مهم که در مورد کفپوش های بتنی باید در نظر بگیرید این است که بتن بسیار سرد است و گرم شدن آن سخت است.اگر در منطقه ای با آب و هوای گرمتر زندگی می کنید ، ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید.با این حال ، در مناطق آب و هوایی معتدل ، بهتر است بدنبال کفپوش دیگری باشید تا از قبض های گرمایشی عظیم جلوگیری کنید.

کفپوش کاشی و سرامیک

اگر به دنبال کفپوش با نگهداری کم هستید ، کاشی ها بهترین گزینه برای شما هستند.چه از نوع چینی و چه از سرامیک باشند ، کف کاشی کاری به مواد تمیز کننده خاصی احتیاج ندارد ، زیرا معمولاً در برابر لک مقاوم است.تمیز کردن بدون دردسر یکی از بزرگترین مزایای کفپوش های کاشی کاری شده است.

کفپوش کاشی و سرامیک

یکی دیگر از مزایای کلی کف کاشی کاری این است که در صورت شکستن یک یا دو قطعه ، جایگزینی آنها نسبتاً آسان است.با این حال به یاد داشته باشید که بیشتر دسته های کاشی تفاوت هایی در تن رنگ دارند ، حتی اگر از یک الگوی مشابه باشند.بنابراین هنگام خرید کاشی برای خانه خود توصیه می شود که فقط در صورت نیاز به تعویض در آینده ، چند مورد اضافی تهیه کنید.

ضد آب بودن یکی دیگر از مزایای کاشی های سفالی است که آنها را به یک راه حل مناسب برای فضاهای مرطوب یا رطوبت بالا تبدیل می کند.

اجازه دهید تیم ما برای انتخاب به شما کمک کنند تا بهترین کفپوش خانه جدید خود را پیدا کنید!

ما در گروه تولیدی سنگفرش سیام چندین سال است که به صاحبان خانه برای انتخاب مناسب ماده سنگ فرش و کفپوش کمک می کنیم.هنگامی که برنامه های خود را تنظیم می کنید ، دریغ نکنید و برای انتخاب صحیح ماده کف با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *