سنگفرش تراورتن

مزایای نصب سنگ فرش تراورتن در ملک شما

امروزه سنگفرش تراورتن برای طراحی دکوراسیون خانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. فروشگاه سنگفرش سیام انواع سنگفرش تراورتن را با قیمت باورنکردنی و کیفیت عالی به فروش می رساند. سنگ فرش های تراورتن برای عرشه استخر و پاسیو فوق العاده هستند ،زیرا دارای ویژگی های طبیعی اند که آنها را برای کاربردهای فضای باز عالی می کند.همچنین می توانید از این سنگ فرش برای پیاده روها و مسیرها استفاده کنید.سنگ تراورتن مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • دوام و استحکام طبیعی – آیا می دانستید که سنگ تراورتن 2 برابر قوی تر از بتن است؟ این به این دلیل است که این سنگ قبل از استخراج، سال ها در معرض فشار و گرمای شدید قرار می گیرد.
  • مقاومت در برابر حرارت – سنگ فرش های دیگر گرما را خیلی سریع جذب می کنند، اما تراورتن نه.شما می توانید انتظار داشته باشید که سنگ فرش های تراورتن شما حتی زمانی که در زیر نور مستقیم خورشید نصب می شوند،خنک بمانند، بنابراین می توانید با پای برهنه روی آن بنشینید یا راه بروید.این ماده منعکس کننده نیست، بنابراین دمای محیط را گرمتر نمی کند.
  • مقاومت در برابر محو شدن – بر خلاف سنگ فرش های مصنوعی، سنگ فرش های تراورتن محو نمی شوند. در واقع، حتی پس از چندین دهه قرار گرفتن در معرض عناصر، رنگ خود را حفظ خواهد کرد.برخلاف محصولات سیمانی که رسوبات کریستالی ناخوشایندی را ایجاد می کنند، تراورتن برای سالیان متمادی زیبا باقی می ماند.
  • ظرافت کاملاً طبیعی – سنگ تراورتن به دلیل داشتن رنگ طبیعی، به راحتی با طراحی باغبانی و منظره شما ترکیب می شود.تولید کننده سنگ فرش و تامین کنندگان می توانند طیف گسترده ای از الگوها و رنگ ها را برای هماهنگی با محوطه سازی و مبلمان موجود در فضای باز ارائه دهند.

سنگ فرش تراورتن

  • تعویض یا تعمیر بدون عارضه – کاشی‌ها و سنگ‌فرش‌های تراورتن در مقایسه با سایر گزینه‌ها، پس از شکستن یا فرورفتگی به راحتی قابل تعویض هستند.شما فقط باید موارد آسیب دیده را بردارید و آنها را با نمونه های جدید جایگزین کنید.
  • از ذوب شدن و یخ زدگی جان سالم به در می برد – سنگ فرش های تراورتن تحت تأثیر ذوب و یخ زدگی در فصل زمستان قرار نمی گیرند.

اگر می‌خواهید جایگزینی قوی و بادوام برای کاشی‌های سرامیکی یا بتن داشته باشید، سرمایه‌گذاری در سنگ‌فرش‌های تراورتن را در نظر بگیرید.سنگ فرش های سنگ طبیعی درجه ممتاز ، در الگوها و همچنین اندازه های مختلف ارائه می شوند و کلید خرید سنگ های مناسب در یافتن یک تامین کننده معتبر است که می تواند به شما مشاوره تخصصی بدهد.

سنگ تروارتن همه کاره است

امروزه صاحبان و خریداران خانه به طور یکسان به سمت استفاده سخاوتمندانه تر از سنگ تراورتن، نه تنها در یک یا دو اتاق، بلکه در سراسر خانه گرایش دارند.تراورتن سنگی همه کاره است که می توانید آن را تقریباً در هر جایی از خانه بکار بگیرید.کاشی‌ها و سنگ‌فرش‌های تراورتن برای استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی، هم روی سطوح خشک و هم مرطوب مناسب هستند.سطح آن لغزنده نیست و برای فضاهای اداری و مسکونی عالی است.آیا چیزی بیشتر از این میخواهید؟!

سنگ تروارتن همه کاره است

سنگ تراورتن برای ایجاد کف در آشپزخانه و حمام به اندازه کافی مناسب است.تراورتن بسیار بادوام است و آن را به یکی از محبوب ترین گزینه های کفپوش در بازار تبدیل می کند.به دلیل گرمای طبیعی آن، می‌توانید این سنگ را در محیط‌های نشیمن نیز استفاده کنید و برای راحتی بیشتر روی آن را با فرش بپوشانید.با این حال، تراورتن می تواند در مناطق پر رفت و آمد نیز استفاده شود، بنابراین یک پوشش کف مفید است.

بنابراین، سنگ تراورتن طیف وسیعی از مزایا را در اطراف یک خانه ارائه می دهد.با طیف وسیعی از اندازه ها و اشکال، می توانید این سنگ همه کاره را تقریباً در هر نقطه از ملک خود، چه در داخل و چه در خارج، قرار دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *