مزایای سنگفرش کیوبیک نسبت به دیگر سنگفرش ها

مزایای سنگفرش کیوبیک

مزایای سنگفرش کیوبیک نسبت به دیگر سنگفرش ها

شرکت سیام با توجه به نیاز شهرهای امروزی به استفاده از سنگفرش های مدرن اقدام به تولید و فروش سنگفرش خیابان ها با استفاده از دستگاه های کیوبیک کرده است. سنگفرش های مورد استفاده در این مجموعه با توجه به نیاز مشتریان از بهترین متریال آماده شد است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کیوبیک سنگی است که برای سنگفرش کردن گذرها و اماکن مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای فرآوری این سنگفرش از گرانیت، تراورتن و مرمریت نیز استفاده می کنند. کیوبیک های منظم و نامنظم در اندازه ها و ابعاد مختلفی از جمله مکعبی شکل توسط شرکت سیام ساخته شده و برای استفاده در ابعاد مختلفی خرد می شود.

مزایای سنگفرش کیوبیک

سنگفرش های کیوبیک برای محوطه سازی بسیار ایده آل به نظر می رسند. این سنگفرش ها مزایای زیادی دارند به همین دلیل برای محوطه سازی از این مدل سنگفرش استفاده های زیادی می شود. این سنگفرش در برابر فشاری که به آن وارد می شود بسیار مقاوم است و در با رفت و آمد در اماکن شلوغ دچار مشکلاتی از قبیل خوردگی نمی شود. تولید کننده سنگفرش سعی در استفاده از ساختار مستحکم برای این سنگفرش دارد با این هدف که با استفاده ی طولانی مدت از کیوبیک نیاز به تعویض آن نباشد. این مدل سنگفرش نور خورشید و گرمای حاصل از آن را منعکس نمی کند و باعث بالا رفتن حرارت در محیط نمی شود. جنس این متریال به گونه ای است که از لیز خوردن و لغزش در هنگام عبور و مرور جلوگیری می کند. این سنگفرش نسبت به دیگر انواع سنگفرش ها مانند بتن علاوه بر ظاهر زیبا با طول عمر زیاد و عدم نیاز به تعمیر باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

انواع سنگفرش ها

کاربرد سنگفرش کیوبیک

تولید کننده سنگفرش برای رفع نیاز مکان های عمومی و راه های پیاده رو در ویلاها اقدام به تولید انواع سنگفرش های کیوبیک با کارایی بالا کرده است. به دلیل ساخت سنگفرش کیوبیک از سنگ گرانیت با توجه به کارایی و استحکام آن در بسیاری از مکان های عمومی با زیبایی و همچنین امنیت بیشتری در رفت و آمد بازسازی شده اند زیرا این سنگفرش ها ضد لغزش هستند. از این سنگفرش در اماکن مختلفی مانند فضای باغ و ویلا، محوطه سازی، مکان های پر رفت و آمد، ورودی و شیب پارکینگ و دیگر اماکن استفاده می کنند.

معایب استفاده از سنگفرش بتنی

استفاده از سنگفرش بتنی در سال های گذشته بسیار مورد توجه بوده است ولی به دلیل مشکلاتی که این نوع از سنگفرش به وجود آورده است در پیاده روهای جدید کمتر سنگفرش های بتونی به چشم می خورد. سنگفرش های بتنی در درجه ی اول به دلیل ظاهری که دارد برای اماکن عمومی با استقبال زیادی رو به رو نشده است. استفاده از این سنگفرش به دلیل ساختار ظاهری آن دارای مشکلاتی از قبیل ترک خوردگی است. تولید بتن سختی های مربوط به خود را دارد و به دلیل ساختار مهندسی آن نمی توان با هر ماده ای و بدون داشتن تجربه ی کافی آن را تولید کرد. وجود لکه های روغن باعث به وجود آمدن مشکلاتی در سطح بتن می شود و پاک کردن آن نیازمند صرف هزینه ی زیادی است.

معایب استفاده از آسفالت برای پوشش پیاده روها

استفاده از آسفالت برای پوشش سطح پیاده روها در گذشته از جمله گزینه هایی بود که مورد استفاده قرار می گرفت. اما به دلیل معایب آسفالت متریال های دیگری جایگزین آن شد. از مهم ترین این معایب آسفالت کردن پیاده روها است. این کار به دلیل مشکلاتی که برای محیط زیست به وجود می آورد کمتر مورد استقبال قرار گرفته است. در صورتی که نفت و گازوئیل بر روی آسفالت ریخته شود ایجاد خرابی بر روی آن فقط با ریختن آسفالت جدیی امکان پذیر است. تغییرات آب و هوایی از مشکلاتی است که باعث ترک خوردگی آسفالت می شود به همین دلیل نگهداری از این محصول کار دشواری به نظر می رسد و باید در مدت کوتاهی آن را تعویض کرد.

کاربرد سنگفرش

نکات مورد توجه در انتخاب سنگفرش

سنگفرش کردن مسیرها به دلایل مختلفی باید با دقت تمام انجام شود. سنگفرش ها با هزینه های زیادی از جهت مصالح و نیروی انسانی مورد استفاده قرار می گیرند. هزینه ای که برای این متریال استفاده می شود در صورتی که نیاز به تعویض سنگفرش باشد باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل هزینه های اضافی می شود. از مشکلاتی که ممکن است برای انواع سنگفرش های نامرغوب به وجود بیاید می توان به ترک هایی اشاره کرد که به دلیل رفت و آمد زیاد اتفاق می افتد. برای انتخاب این مصالح بهتر است به ویژگی های متعدد انواع سنگفرش توجه شود. سنگفرش های جدید با توجه به تجربیاتی که در ساخت آن ها به وجود آمده است تولید می شوند به همین دلیل استفاده از متریال های جدید باعث می شود بسیاری از مشکلاتی که سنگفرش های سابق داشتند رفع شود. در انتخاب انواع سنگفرش ها بهتر است با فروشندگان متخصص مجموعه ی سیام مشورت کرده و برای انتخاب بهترین سنگفرش با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نتیجه گیری

استفاده از انواع سنگفرش برای پوشش پیاده روها و دیگر مسیرها باعث رفع موانعی می شود. این سنگفرش ها با توجه به رفت و آمدهای زیاد و تغییرات آب و هوایی باید دارای مقاومت و استحکام بالایی باشد. در صورتی که متریال مناسبی برای سنگفرش مورد استفاده قرار نگیرد ممکن است دچار ترک خوردگی و خرابی هایی شود که تعویض آن را جلو بیندازد. بهترین نوع سنگفرش مانند سنگفرش های جدید کیوبیک با توجه به زیباسازی شهری و همچنین شرایط کلی مناطق مختلف ساخته می شود به همین دلیل دارای ویژگی هایی است که سنگفرش های قبلی نداشته اند. تولید کننده ی سنگفرش های کیوبیک این متریال را با توجه به نیاز شهرهای جدید ساخته و برای استفاده از آن ها خریداران را راهنمایی می کند. برای خرید سنگفرش مناسب می توانید با فروشندگان متخصص این مجموعه مشورت کنید و بهترین سنگفرش های کیوبیک منظم و کیوبیک نامنظم را برای استفاده در پیاده روها انتخاب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *