انواع کفپوش فضای بیرونی

انواع کفپوش فضای بیرونی

یکی از مهم ترین موارد برای دکوراسیون فضای بیرونی ساختمان استفاده از انواع کفپوش فضای بیرونی مناسب و زیبا میباشد. کفپوش ها نقش بسزایی در زیباسازی دارند و همچنین انتخاب کفپوش مناسب انتخابی مشکل و سخت است که علاوه بر زیبایی مقاومت لازم را داشته باشد. به هرحال انتخاب کفپوش به موارد بسیاری مرتبط است که در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

بهترین نوع کفپوش را در تولید کننده سنگ فرش بیابید.

انواع کفپوش فضای بیرونی

کفپوش ها برای فضای بیرونی انواع مختلفی دارند که شامل سیمان ، آجر، سنگ ، چمن ، خاک ، شن و… میشود. که هر یک از انواع کفپوش فضای بیرونی خصوصیات خاص خود را دارند. اولین کفپوش هر زمینی خاک است که البته خاک کفپوش مناسبی نیست زیرا باعث کثیفی و آلودگی میشود . درست است که قیمت کمی دارد اما دلیل بر انتخاب آن برای کفپوش نیست. بنابراین باید با توجه به فضا مورد نظر کفپوش مناسب را انتخاب و اجرا کنید.

سنگ فرش

کفپوش آجر:

همانطور که گفتیم آجر یکی از کفپوش های مناسب برای کف فضای بیرون میباشد . البته این نوع آجرها با آجر دیوار فرق دارد . برای استحکام بیشتر هنگام نصب آجر از بتن استفاده میشود تا بتواند در فضاهای پر رفت و امد نیز کارایی داشته باشد. برای تنوع میتوان از آجرهای رنگی استفاده کرد و طرح های مختلفی را اجرا نمود .

کفپوش سنگ:

سنگ یکی از کفپوش های مناسب از هر لحاظ می باشد البته اگر سنگ های زینتی استفاده شود قیمت بالای دارد . اما از این سنگ ها معمولا برای فضای داخل ساختمان استفاده میشود. سنگ فرش انواع متفاوتی دارد که در مقالات قبلی میتوانید ده سنگ فرش پرطرفدار را ببینید. سنگ فرش یکی از انواع کفپوش فضای بیرونی بشمار می رود.

سنگ فرش ها از لحاظ مقاومت ، تنوع ، استحکام ، عمر مفید بالا و… مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.استفاده از سنگ فرش برای محیط پر رفت آمد مناسب است و همچنین در هر هوایی میتوان از آن استفاده کرد زیرا در مقابل سرما و گرما مقاوم است.

برای انتخاب سنگفرش مناسب اینجا کلیک کنید.

کفپوش چمن:

آخرین کفپوش از انواع کفپوش فضای بیرونی کفپوش چمن می باشد این کفپوش یکی از کفپوش های مناسب برای فضای سبز است که در روحیه افراد تاثیر زیادی دارد. اما به دلیل اینکه چمن یک موجود زنده است نگهداری و مراقبت از کمی مشکل است . همجنین هزینه بر نیز میباشد. اگر چمن را برای حیاط خانه انتخاب میکنید حتما مسرهای رفت و آمد را از مصالحی همچون سنگ و آجر و… استفاده کنید زیرا راه رفتن روی چمن ان را خراب و بد قیافه میکند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *