اقدامات لازم قبل از نصب سنگ فرش

برای خرید سنگ فرش که دارای انواع متعدد مانند کوبیک و کوبیک نا منظم و … می باشد که هر کدام در طرح ها و رنگ بندی های متنوع و متعدد وجود دارد لازم است که از کارخانه ها و فروشگاه های معتبر سنگ فرش خریداری شود.

در وهله ی اول نکته ایی که مهم است شناسایی محل و نوع خاکی است که وجود دارد و قرار است در آن جا عملیات سنگ فرش انجام گیرد چرا که نوع خاک برای بخش حفاری و نصب سنگفرش  بسیار مهم است .

یک پیمانکار باید از نوع نصب سنگ فرش اطلاع داشته باشد اصولا نحوه ی نصب سنگفرش را باید از تولید کنندگان سنگ فرش پرسید و در صورت لزوم آموزش های لازم را در این زمینه به صورت جامع و کامل دید تا در هنگام نصب سنگ فرش با مشکل مواجه نشد .

 سنگ فرش کوبیک

 

به گزارش طراحی سایت در اصفهان ،برای نصب و اجرای یک سنگ فرش که بتوان پروژه ای بی نقص تحویل مشتری داد نیاز است که پیمانکار از قبل یک دوره ی حرفه ایی نصب سنگفرش را طی کرده باشد .هر چه پیمانکار آموزش دیده تر و حرفه ایی تر باشد نتیجه کار قطعا بهتر خواهد شد .نکته ایی که لازم است آن را رعایت کنید استخدام پیمانکاری است که تمام اصول و ضوابط کار را به خوبی رعایت کند و اطلاعات کامل و جامعی از سنگ فرش داشته باشد  بعلاوه رعایت کردن تمام اصول ایمنی در طول انجام پروژه از ملزومات کار محسوب می شود که میتواند جلوی خطرات احتمالی را بگیرد  بعلاوه از این موضوع  اطمینان  حاصل کنید که بیمه ایی که پیمانکار و کارگران را استخدام کرده است در صورت بروز خسارت ، تا چه میزان از خسارت ها را پرداخت خواهد کرد .

شما می توانید قبل از شروع به کار از یک متخصص که در زمینه ی سنگ فرش دارای تبحر است  جهت گرفتن  مشاوره و اطلاعات لازم کمک بگیرید ، کمک گرفتن از کسی که در این کار تجربه دارد قطعا به شما بسیار کمک خواهد کرد  چرا که  ممکن است شما در انتخاب سنگ فرش ، نوع و طرح آن  اشتباه کرده باشید بنابراین می توانید از یک کارشناس برای دیدن پروژه دعوت کنید و از راهنمایی ها و مشاوره های آن ها بهره مند شوید .

 سنگ فرش کوبیک

استفاده از سنگ فرش کوبیک که به صورت منظم و نامنظم وجود دارد می تواند فضا را بسیار زیبا کند و برای تزیین مکان مورد نظر مانند ساختمان ، ویلا و …  از این نوع سنگ ها استفاده کنید .

با توجه به اینکه این نوع سنگ فرش ها در انواع و اقسام مدل های مختلف وجود دارد و از استحکام خوبی برخوردار است که می توان با توجه به سلیقه و متناسب با فضا سنگ فرش مناسب را انتخاب کرد و سپس آن را نصب کرد .

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *