آیا آجر برای نمای خارجی ساختمان مناسب است

نمای خارجی ساختمان

هر کس می خواهد یک خانه با جذابیت زیاد مهیا کند.در رسیدن به این هدف چیزهای زیادی وجود دارد ، از جمله نمای بیرونی ساختمان.همانطور که شما در مورد انتخاب مواد برای داخل خانه خود و نحوه طراحی داخلی آن باید دقت کافی را داشته باشید ، در هنگام انتخاب مواد برای نمای بیرونی نیز باید همین گونه عمل کنید.

نمای بیرونی خانه شما باید منعکس کننده سبک شخصی شما باشد و به اندازه فضای داخلی نیازهای زندگی شما را برآورده کند.این که آیا شما در حال ساختن یک خانه جدید هستید و یا یک ساختمان موجود را به روز می کنید ، مهم است که به نمای بیرونی ساختمان خود نیز اهمیت دهید.

طبق بررسی های انجام شده طیف وسیعی از سازندگان خانه ، آجر را به عنوان گزینه برتر برای نمای بیرونی خارج از منزل معرفی می کنند.اگر شما در این مورد شک دارید ، بهتر است که ابتدا جوانب منفی و مثبت نمای ساختمان آجری را در نظر بگیرید.

نمای ساختمان آجری

مزایای آجر چیست؟

گذشته از محبوبیت آن ، جنبه های مثبت دیگری نیز در نمای ساختمان آجری وجود دارد.

نگهداری کم: آجر یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که هنوز در حال استفاده است.دلیل اصلی محبوبیت بسیار زیاد آجر ، سهولت نگهداری آن است.آجر به دلیل دوام و حفظ رنگ ، یک ماده ساختمانی با نگهداری نسبتاً کم است.آجر نما اصفهان برخلاف وینیل سایدینگ یا چوب ، پوسیدگی و خم شدن ندارد و نیازی به رنگ آمیزی بعد از نصب آن نخواهد بود.نماهای آجری نیازی به تعویض دوره ای ، نقاشی یا تمیز کردن ندارند.آجر با کمی تعمیر و نگهداری می تواند تا 100 سال یا بیشتر عمر کند.

سازگار با محیط زیست: آجر از برخی از وفورترین مواد روی زمین ساخته شده است – خاک رس و شیل.

مقاومت در برابر آب و هوا و آتش:آجرها در مقابل آتش و شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم هستند و دوام خود را در طولانی مدت حفظ خواهند کرد.آنها می توانند در برابر وزش باد شدید و هوای سنگین مقاومت کنند (به عنوان مثال تگرگ)

نکته منفی استفاده از آجر چیست؟

مزایا و معایب نمای آجری

آجر گرانتر است: آجر نسبت به سایر محصولات خارجی مانند نمای سایدینگ و وینیل گرانتر است.

محدودیت های رنگ: آجرها بسته به ترکیب و دمای ساخت آنها رنگ های مختلفی دارند ، اما انتخاب ها ، در مقایسه با سایدینگ یا گچ محدود شده است.

تکرار مجدد: در حالی که نماهای آجری بسیار بادوام هستند ، ملات مورد استفاده برای اتصال آجر (اشاره) می تواند مشکل ساز باشد.به دلیل قرار گرفتن در معرض عناصر ، به خصوص هنگام نصب نادرست ، ملات به مرور زمان فرسوده می شود.برای تعویض ملات و اطمینان از یکپارچگی نمای آجری شما ، ممکن است به زمان مجدد نیاز باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارخانه آجر سفال اصفهان ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *